ALL ACCESS: Davis vs. Santa Cruz | Ep. 1 | Full Episode (TV14) | SHOWTIME PPV

Publicado em 16 Out 2020
Episode one of the the Emmy Award winning series takes viewers into the lives and training camps of two world champions as they prepare to square off in one of the most anticipated fights of the year. Gervonta Davis and Leo Santa Cruz will meet in the main event of a Halloween thriller on Saturday, October 31 on SHOWTIME PPV.
Stream 30 days for FREE. Try SHOWTIME now! www.sho.com/stream-showtime?s_cid=ov-sports-21081
#AllAccess #Showtime #DavisSantaCruz #GervontaDavis #LeoSantaCruz
Subscribe to the SHOWTIME Sports BRfund channel: goo.gl/s8CWVT
Follow SHOWTIME Sports:
Facebook: ShoSports/
Twitter: SHOsports
Instagram: shosports
Official Site: www.sho.com/sports
Follow SHOWTIME Boxing:
Facebook: ShoBoxing
Twitter: ShowtimeBoxing
Instagram: showtimeboxing
Snapchat: www.snapchat.com/add/showtimeboxing
Tumblr: showtimeboxing.tumblr.com/
Follow SHOWTIME Basketball:
Instagram: showtimebas...
Follow ALL THE SMOKE:
Instagram: allthesmoke
Follow BELOW THE BELT with Brendan Schaub:
Facebook: BelowTheBeltSHO
Twitter: btbshowtime
Instagram: belowthebelt
Follow MORNING KOMBAT:
Instagram: morningkombat
Follow INSIDE THE NFL:
Facebook: insidetheNFL
Twitter: insidetheNFL
Instagram: insidetheNFL
Follow SHOWTIME:
Facebook: showtime
Twitter: Showtime
Instagram: showtime
BRfund: brfund.info
Official Site: www.sho.com/

Comentários

  • This is going to be a great fight!! 🔥🥊

  • Mayweather knows damn well he don’t want anyone to surpass him

  • Grade A strap on that Floyd

  • he looks like margarito

  • with teofimo in 140, and teofimo for KO

  • Dude look like pusha t with the mask on and tank got some small ass ears!!!!!

  • Gervonta is good, but Teofimo will destroy him

  • Floyd i respect you more for helping this man. You could give me 3.000.000 that you spent on George floyds funeral in 3 cities and instead id open 15 Mayweather boxing academy where all unpriveledged kids could box and not shoot one another on the block. I tried to do it with my first 30k I made, but noone supported me except for 1 black cop and his buddy from marines who's a boxing coach. So I had to take the other route . I was buying gloves,bags,wraps,mouthpieces and donating money. If I ever get money , I'll open my own boxing academy. Don't need anyone's help. Money destroy ppl...floyd is a good businessman...making a payday by humiliating Logan Paul lol circus but still makes money , no great injury to expect from Logan, making yourself look great n worthy.

  • If I could invest in Davis like a stock I'd buy it

  • During the All Access, watching Tank run he stopped running and started walking. Watching Tank hit the bag, he stopped punching the bag and started complaining. I hope Tank is at 110% come fight night, because if he's not, he's going to have a long night.

  • Whats that song playing at 27:12?

  • SPICY👑

  • I'm going with the Mexican

  • I’m hypwd

  • I wanna see him vs canelo

  • Floyd is the puffy of boxing promoters 🤣

  • Amazing

  • UFC 256 countdown Gaethje vs khabib

  • Literally 99% won't see this but if you do, God Bless you and your Family. Stay Safe. 🙏🙏🙏🙏

  • 14:30 haha

  • Always trynna som tank like if he didn’t work he would be at the top with floyd or not

  • Tank hasnt truly been tested yet by any boxer. He hasn't had a long bloody back and forth fight. I think this will be the start of that. Then we will see if he's a true champion. Knocking guys out quickly is impressive but not as impressive as being down and out in a fight and coming back to win. All the other fighters have been lames. Its just like tyson, tyson was fucking guys up until he got to holyfeild.

  • Arriba HUETAMO cochos

  • Davis is dumb as rocks but he’s about to stretch Cruz across that ring

  • All I Gotta say is Santa Cruz about. To beat that ass

  • Track name please

  • He’s stopping Cruz so easy

  • Bro tank shave off whatever is on your face face it you can’t grow a beard

  • JordanBoi's Mobile Detailing check in

  • I don't even watch boxing but this had me excited for their fight

  • i like mayweather but he should really get out of the way and let this kid be himself

  • All that money and Santa cruz doesn't higher a proper nutrionist? a proper technical boxing coach and trainer? I could be wrong only because they didnt show it. Letshope i am

  • Davis better better he’s ass can’t make Floyd look like a dummy😂

  • He’s gonna lose to Lopez for,sure.

  • Santa Cruz is going to lose

  • Shits dope

  • Leo Santa Cruz man that was touching how he gave his dad the belt got all his family out from being poor with no electricity to where they are now ...going to be good respect to Davis as well he came from the botttom to going to be a good fight. !

    • This fight is going to be better than the lamachenko vs teofimo fight

  • The other guy looks like Floyd mayweather .

  • Two strong hearted well rounded fighters, this fight will be based only on skill

  • Need to step up the game and fight loma devin or teo geesh

  • We know who's gonna win

  • I’ll be rooting for lsc. But tank knock out round 8

  • Boths sucks

  • Tank is a weight bully. Teofimo would mop the floor with him

  • Damm i feel like Davis is the better boxer, but I really want Cruz to win. He is so nice and humble. I want him to be happy

  • calvin is so stubborn. i got leo

  • no one cares about this fight .. not even a match ... cherry

  • Proof that Floyd is the best of our generation ✊🏿

  • Mil bolas a Santa Cruz pura Raza

  • Wow Santa Cruz will get rekt in A hole straight up if he’s gonna fight tank 😜🤣🤣

  • God bless Tank ! He needs to step on his stamina. He stops himself to much .

  • The narrator talking like they are National Geographic animals lol

  • All he has to do is NOT end up like AB!!!! Be a student to Floyd.....don't worry about out shining the master

  • Gervonta sounds punchy already at 25. Sheesh.

  • Leo Santa Cruz will give Davis a major boxing lesson if he does not KO him first!

  • I love the build up.... but Tank is going to fuck him up

  • copying UFC embedded. Psh..

  • I already saw that fight! Geovanti won by KO believe me!

  • UFC: EMBEDDED/COUNTDOWNS are still better.

  • Davis is going to absolutely run through this guy. Body shot ko is my prediction.

  • Good luck to both of them 🥊

  • Hard not to root for a warrior like leo

  • Not gonna lie this was insightful I root for tank but Santa Cruz mannnn, love his story

  • I said yrs ago: YALL CAN HAVE ALL THE "UP AND COMINGS", give me Tank. I liked him b4 I KNEW the whole backstory. I don't think yall get it?? AIN'T A PRIZE FIGHT(that he eventually will fight a bunch of🥊🥊) HARDER THAN THE FIGHTS(in life) HE ALREADY WON. THIS the type I cheer for!! THIS THE TYPE I wanna see win👏🏾👏🏾👏🏾

  • I like Mayweather for being natural, not disfiguring his body with tattoo.

  • Davis is getting exposed like loma did

  • I can't wait to watch this fight.

    • I’m personally rooting for Gervonta. But Santa Cruz Is really down to earth dude. I wish him well and many riches in his career.

  • Santa Cruz is gonna destroy tank, something about Mexican fighters are something special. They got jaws of steel, power and lung strength they can fight 24 rounds and go run a marathon and be completely fine. Tank hasn't faced a guy like this, Mayweather is different he won because he's genetically gifted. He had the long reach, perfect height as well as a jaw of steel like the Mexicans have also incredible stamina. Tank can be taught all he wants by Mayweather but Mayweather cant fight for him, thats where the high IQ plays a major part which tank doesn't have as well as tanks short reach, he's gonna get jabbed to death with Santa Cruz

  • Mayweather is corny. He's always trying to take Tanks shine. He needs to step away and let tank do him, just like Bob Arum let him!

  • Floyd best boxer? brfund.info/too/video/rpmfxYqbg4Oqlns.html

  • Gerontology a beast. He can't speak that well already though.

  • ese tipo está muerto y no lo sabe gervonta se lo come

  • Davis and Crawford gonna be a good fight

  • Respect to Mexican boxers there warriors but these next couple of months will prove african American boxers are the Cream of the crop

  • Someone gotta lose 😔

  • Much respect for both these guys!!! Look forward to the fight & I hope Santa Cruz pops can beat that sickness!!!

  • I think that sparring session that got heated they showed of Tank was against Lopez .. I think..

  • Sí y cuando le robaste la pelea a Midana big bro pobrecitos like you tío con Chávez perdió porque don king estaba limpio por la pelea sino Chávez uviers perdido big bro pobrecitos

  • Estás controlando los bienes big bro cómo el otro big bro pobrecitos

  • Floyd sure taught Gervonta everything he knows including abusing women

  • I love tanks humbleness.

  • I’m personally rooting for Gervonta. But Santa Cruz Is really down to earth dude. I wish him well and many riches in his career.

  • “One feet in tha streets and one feet in tha gym” 😂

  • Floyd lying...he doesn't want tank to surpass him

  • Wish Mayweather was as humble as cruz, hate that style

  • go tank

  • My birthday tomorrow what ever god puts on anyone's heart will be a blessing royjay2020 cash app 🙏🏾🙏🏾🙏🏾❤❤

  • Santa cruz don't nock him out kill him!!!!

  • The guy with Big Jahh look just like Floyd

  • 6:53 reminds me of when you're parents introduce you to co-workers or other adults as a kid lol

  • looks like myweather is fighting,

  • Is Davis ever gonna talk himself

  • "You undermate Mayweather Promotions" - Floyd Mayweather. Still pumped for this fight ima root for Tank but Santa Cruz is an animal. Edit: Just got to the part about Leo's dad. My mom has multiple myeloma, stage 3 as well. I love Tank but I'm rooting 100% for Santa Cruz now.

  • He got that west Baltimore dialect

  • This is crazy

  • Msn ill pay you shit

  • Leo is going to Knock him out 😂 Keep it humble 😌 I know leo he will take it 🙌🙌🙌🙌

  • Yeah don’t forget to teach him arrogance and money is every thing yeah many men b4 billionaires come and gona and you will be gona too take all your money with see if it helps

  • Errol spence_ lane them up

  • The Goat May!